zaterdag 31 augustus 2019

Bali Bliss items

Na mijn vakantie in Bali zit ik nog steeds in de Bali vibes!!
Dankzij Bali Bliss kan ik dagelijks genieten van de mooiste items uit Bali.






Je herkent ze vast wel 'de smoothiebowls' één van de lekkerste gerechten in Bali. Vers fruit gemixt met bijvoorbeeld kokosmelk en bovenop is het ontzettend leuk versierd met vers fruit en om het plaatje compleet te maken word het geserveerd in een kokosnoot bakje. Dankzij Bali Bliss heb ik mijn eigen smoothie bowl thuis kunnen maken in de echte Bali sfeer.

Niet alleen het kokosnoot bakje komt uit Bali, deze geweldigen schelpen ook. 
De schelpen worden opgedoken en geheel schoongepoetst net zo lang tot dat ze glimmen en perfect zijn om als decoratie neer te zetten. Ik gebruik deze prachtige schelpen om mijn sieraden te bewaren. Het is niet alleen handig maar ook ontzettend mooi. 




Instagram: @Balibliss 
website/shop: www.balibliss.nl 

SHARE:

Geen opmerkingen

Een reactie posten

Blogger Template Created by pipdig