vrijdag 9 november 2018

My favorite jewelry brands

Lieve lezers,

Vandaag schrijf ik een blog in het Nederlands! waarom? omdat ik graag mijn favoriete sieraden merkjes met jullie wil delen. Om je outfit compleet te kunnen maken zou je er aan kunnen denken om een paar prachtige sieraden er bij te dragen.

Ik heb een aantal brands op een rijtje gezet waarvan ik de sieraden natuurlijk draag!

1. Bandjes en kantjes
Onlangs heb ik hier super gave items mogen bestellen! neem bijvoorbeeld de sailer cap  deze item zie je steeds meer verschijnen en zijn echt een must-have dit jaar. neem een kijkje op hun instagram pagina @bandjes_en_kantjes of op de website: https://www.bandjesenkantjes.nl/c-3105368/kralen/





2. Goldbandits
Hoe ontzettend leuk zijn deze armbandjes? Goldbandits kun je bij verschillende vestigingen in heel Nederland verkrijgen. Één van de verkopers van Goldbandits is in Sliedrecht bij Juwelier Verhoef. Goldbandits heeft voor iedere outfit een passend armbandje met een speciaal symbool. maak je outfit compleet! neem een kijkje op hun instagram pagina @goldbandits of op hun website: https://www.goldbandits.com



3. Boho-Beach
Deze sieraden zijn echt geweldig! zo stijlvol en kunnen overal bij gecombineerd worden! er is een breed assortiment met onderanderen prachtige sieraden. Onlangs heb ik hier hele gave items mogen bestellen (prachtige kettingen). Benieuwd naar hun assortiment? neem dan een kijkje op hun instagram pagina @bohobeachnl of op hun website https://www.boho-beach.nl

4. Yolora
Onlangs heb ik hier een prachtige ketting van mogen ontvangen met een heel mooi Swarovski steentje. Ik ben echt helemaal weg van deze ketting. De sieraden zijn eigenlijk overal bij te combineren. Door het mooie Swarovski steentje maakt het je outfit helemaal af! neem een kijkje op hun instagram pagina @yoloranl of op de website https://www.yolora.nl


heb jij tips voor super leuke sieraden merken? laat het mij weten door middel van een reactie achter te laten.

Liefs,
Demi

SHARE:

Geen opmerkingen

Een reactie posten

Blogger Template Created by pipdig